Конференция PR

областная конференция предпринимателей
Текущее время: 17 фев 2019, 22:03

Часовой пояс: UTC




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Маркетингова pr-акція: І один у блозі воїн!
СообщениеДобавлено: 15 апр 2015, 10:11 
Не в сети
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 17 мар 2015, 18:23
Сообщения: 7
Откуда: Минск
Стикаючись з неякісним товаром та низьким рівнем обслуговування, люди не завжди можуть досягти швидкого вирішення проблеми з винної сторони. Не знаючи про те, що їх випадок далеко не єдиний, не вірячи в можливість впливу на якість продукції одним постраждалим людиною, спроби «достукатися» до продавців товарів і послуг робляться дуже рідко і не приносять суттєвого ефекту. Житель Нью-Йорка на ім'я Джеф Джарвіс довів, що змусити продавців надавати послуги належної якості можливо, якщо знайти ефективний спосіб.

Все почалося, коли Джарвіс доставили портативний комп'ютер фірми Dell Computer. Джарвіс швидко виявив, що його новий лептоп працює не кращим чином. Відразу після включення він перегрівався і працював дуже повільно. Так як Джарвіс заплатив великі гроші за чотирирічну гарантію, що включає ремонт на дому, він відразу зателефонував у фірму Dell і попросив прислати до нього фахівця для того щоб полагодити комп'ютер. На подив Джарвіса приїхав фахівець не зміг полагодити комп'ютер, пояснивши це серйозною поломкою. З'ясувалося, що новий комп'ютер від фірми Dell необхідно відіслати назад на фабрику. Джарвіс багато років, працював професійним критиком для журналів TV Guide і People, не став мовчати...

Джарвіс, як і будь-яка інша людина, чий новий комп'ютер виявився зламаним, а технічна підтримка не виправдала ні грошей, ні часу, витрачених на неї, міг написати скаргу в компанію або зателефонувати на «гарячу лінію». Але він пішов по іншому шляху. Джарвіс був широко відомим блогером і розповів про свої проблеми з Dell в своєму блозі. Джарвіс звинуватив Dell у брехні і шахрайстві. Розкритикувавши комп'ютер і сервіс фірми Dell, Джеф запропонував читачам поширювати його лист в Інтернеті, підтримуючи тим самим критику на адресу Dell. Він не підозрював, що починає маркетингову pr-акцію проти фірми Dell. Лист в блозі Джарвіса було опубліковано 21 червня 2005 року і сотні читачів залишили свої коментарі, поділившись своїм гірким досвідом спілкування з Dell.


На цьому проблеми з Dell не закінчилися. Фірма попросила Джарвіса витягти жорсткий диск перед відправкою комп'ютера назад на фабрику. Це стало приводом для другого листа в блозі Джарвіса, яке називалося «Dell Hell («Чортова Dell»), продовження». Після двох днів ремонту Dell повернула лептоп. Той продовжував перегріватися і як і раніше дуже повільно працював. «Я отримую електронну пошту з компанії Dell, з якої випливає, що цим людям ні до чого немає діла, - писав він у наступному листі. - «Дорогою р-н Ленглі», - починалося одне з їхніх звернень до мене. Я поправив їх і сказав, що моє прізвище - Джарвіс. У відповідь вони написали «Дорогою р-н Колар».

Листа під назвою «Dell Hell», що описують нові муки Джарвіса з фірмою Dell почали виходити майже кожен день в його блозі. Незабаром ці листи почали поширюватися по всьому Інтернету. Крім того, історія з Dell набула розголосу за межами мережі Інтернет. Всього через один тиждень «Dell Hell» стала темою обговорення на декількох технологічних і маркетингових конференціях, а також висвітлювалася такими виданнями, як Washington Post, Guardian, Wall Street Journal і New York Times. Джеф Джарвіс став прикладом для багатьох людей. Вони ділилися історіями про Dell в своїх блогах. Все це вплинуло на рівень продажів фірми, оскільки багато людей відмовилися від покупки комп'ютера Dell. Однак, масова pr-акція, розгорнута Джарвіс, обернулася для компанії ще більш великими неприємностями.

Через рік після появи першого листа Джарвіса Google нарахував понад 1млн відгуків на «Dell Hell», а ціни на продукцію компанії не просто знизилися, а впали на 45%. Конкуренти з продажу персональних комп'ютерів наздогнали фірму Dell за ціновими показниками, підвищивши рівень обслуговування своїх клієнтів і Dell втратила свою перевагу у вигляді низьких цін, частину яких становили вигоди в обслуговуванні. Інтернет pr-акція Джарвіса сильно нашкодила Dell, істотно знизивши доходи фірми.

_________________
Блогун — реклама в социальных сетях, блогах и сообществах.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group




Рекомендую создать свой форум бесплатно на http://4admins.ru

Русская поддержка phpBB